Uusimmat artikkelit

Oletko jämähtänyt valmiiseen kuntosaliohjelmaan? Tässä saattaa olla parempi treenitapa!

Edessäsi on kiveen hakattu kuntosaliohjelma. Odotat hermoillen, kun juuri se oikea ja ohjelman määräämä harjoituslaite on varattu. Hommahan kaatuu siihen, jos ohjelmaa ei pysty toteuttamaan orjallisesti. Niinkö? Itse asiassa ei. Tuore tutkimus osoittaa, että liikkeiden valinta fiilispohjalta voi olla yllättävän hyvä tapa kehittyä!

Treenaa ala- ja yläkroppaa eri toistoalueilla: kehityt tehokkaammin ja poltat rasvaa nopeammin

Haluatko lisää voimaa yläkroppaan, mutta harjoittelet ylä- ja alavartaloa samalla toistomäärällä? Ei ehkä kannattaisi. Nimittäin alavartalotreenissä käyttämäsi toistomäärä saattaa vaikuttaa siihen, miten ylävartalosi voimasi kehittyy ja rasva palaa kropastasi.

Tehosta kehittymistäsi urheilijoiden parhailla unikonsteilla

Mietiskeletkö parhaita palautumisjuomia tai lihashuollon uusimpia niksejä? Vaikka yksittäiset palautumiskikat saattavat olla hyödyllisiä, parhaan potkun palautumisellesi saattaa tarjota mahdollisimman hyvä uni. Myös huippu-urheilijat ovat havainneet tämän. Näin hyödynnät heidän arjessaan toimivia kikkoja ja palaudut paremmin paitsi treeneistä myös arjen haasteista!

Viisi tutkitusti tehokasta äijäkonstia, joilla parannat treenitehoa ja motivaatiota vuonna 2018!

Haluatko tuloksia? Tulosten kannalta treenissä tärkeintä on treenin säännöllisyys ja laatu. Säännöllisyyttä parannat motivaation kohottamisella ja harjoittelun laatua nostat, kun saat revittyä enemmän tehoa irti tekemistäsi treeneistä. Tässä viisi tutkitusti tehokasta kikkaa, joilla vedät tuloksesi uudelle tasolle vuonna 2018!

  • KKI
  • Likes
  • Opetus- ja kulttuuriministeriö
  • Sosiaali- ja terveysministeriö
  • Liikenne- ja viestintäministeriö
  • Ympäristöministeriö
  • Työ- ja elinkeinoministeriö
  • Metsähallitus
angle-rightarrow-leftarrow-rightchainenvelope-ofacebook-squareinstagramlinkedinslidesharetwittervimeoyoutube