Uusimmat artikkelit

Kohota kuntoa nopealla porrastreenillä!

Usein aika on kortilla. Päivä tuntuu muutenkin loppuvan kesken ja vielä pitäisi lähteä jumppaan, lenkille tai sählyvuorolle. Siellä tuhraantuu matkoineen päivineen helposti pari tuntia. Mutta entäpä, jos kuntoa voisi kohottaa ”treenaamalla” yhteensä minuutin päivässä. Ilman pukeutumisia, ilman verryttelyjä, lyhyen jaloittelun yhteydessä? Nyt huomaat, että tämä on mahdollista!

Älä menetä voimaa ja lihasmassaa loukkaantumisen takia!

Vamma saa aina mielen matalaksi. Treenatulla ihmisellä iskee huoli kaiken työn valumisesta hukkaan: lihakset ja voima katoavat! Jos treeniä ei ole takana, aloittaminen on vielä vaikeampaa, kun se pitää tehdä jopa kymmenien prosenttien takamatkalta. Onneksi asiaan voi vaikuttaa paljon tehokkaammin kuin yleensä uskotaan!

Näin teet tuloksellisen paluun liikuntaan kesän jälkeen

Syksy lähenee ja kesän jälkeen ajatus liikunnan aloittamisesta on monen mielessä. Se tiedetään, että syksyn startti voi loppua lyhyeen, mutta treenin jatkuvuutta voi parantaa monilla konsteilla. Siihen tarvitaan ripaus suunnitelmallisuutta ja alkuvalmisteluita. Seuraavilla vinkeillä varmistat, että treenisi paitsi tuottaa tuloksia, myös jatkuu helpommin.

  • KKI
  • Likes
  • Opetus- ja kulttuuriministeriö
  • Sosiaali- ja terveysministeriö
  • Liikenne- ja viestintäministeriö
  • Ympäristöministeriö
  • Työ- ja elinkeinoministeriö
  • Metsähallitus