Uusimmat artikkelit

Voimaharjoittelu hillitsee nälkää ja helpottaa laihtumista

Painonpudotusta kannattaa tukea treenillä. Harjoittelu säästää lihasmassaa ja pitää aineenvaihdunnan vilkkaana. Painonpudotus treenin ja ruokavalion avulla myös kohentaa terveyttä enemmän kuin sama painonpudotus pelkän ruokavalion avulla. Mutta voimatreenillä voi olla lihasten säästämisen lisäksi eräs todella mielenkiintoinen lisähyöty kilojen karistajalle.

Kohota kuntoa nopealla porrastreenillä!

Usein aika on kortilla. Päivä tuntuu muutenkin loppuvan kesken ja vielä pitäisi lähteä jumppaan, lenkille tai sählyvuorolle. Siellä tuhraantuu matkoineen päivineen helposti pari tuntia. Mutta entäpä, jos kuntoa voisi kohottaa ”treenaamalla” yhteensä minuutin päivässä. Ilman pukeutumisia, ilman verryttelyjä, lyhyen jaloittelun yhteydessä? Nyt huomaat, että tämä on mahdollista!

Älä menetä voimaa ja lihasmassaa loukkaantumisen takia!

Vamma saa aina mielen matalaksi. Treenatulla ihmisellä iskee huoli kaiken työn valumisesta hukkaan: lihakset ja voima katoavat! Jos treeniä ei ole takana, aloittaminen on vielä vaikeampaa, kun se pitää tehdä jopa kymmenien prosenttien takamatkalta. Onneksi asiaan voi vaikuttaa paljon tehokkaammin kuin yleensä uskotaan!

  • KKI
  • Likes
  • Opetus- ja kulttuuriministeriö
  • Sosiaali- ja terveysministeriö
  • Liikenne- ja viestintäministeriö
  • Ympäristöministeriö
  • Työ- ja elinkeinoministeriö
  • Metsähallitus