Käsi kipsissä, polvi kipeä, ranne vaivaa? Näin estät voiman ja lihasmassan menetyksen kipeässä raajassa!

Vamma saa aina mielen matalaksi. Treenatulla ihmisellä iskee huoli kaiken työn valumisesta hukkaan: lihakset ja voima katoavat! Jos treeniä ei ole takana, aloittaminen on vielä vaikeampaa, kun se pitää tehdä jopa kymmenien prosenttien takamatkalta. Onneksi asiaan voi vaikuttaa paljon tehokkaammin kuin yleensä uskotaan!

Näin teet tuloksellisen paluun liikuntaan kesän jälkeen

Syksy lähenee ja kesän jälkeen ajatus liikunnan aloittamisesta on monen mielessä. Se tiedetään, että syksyn startti voi loppua lyhyeen, mutta treenin jatkuvuutta voi parantaa monilla konsteilla. Siihen tarvitaan ripaus suunnitelmallisuutta ja alkuvalmisteluita. Seuraavilla vinkeillä varmistat, että treenisi paitsi tuottaa tuloksia, myös jatkuu helpommin.

Treenaa ala- ja yläkroppaa eri toistoalueilla: kehityt tehokkaammin ja poltat rasvaa nopeammin

Haluatko lisää voimaa yläkroppaan, mutta harjoittelet ylä- ja alavartaloa samalla toistomäärällä? Ei ehkä kannattaisi. Nimittäin alavartalotreenissä käyttämäsi toistomäärä saattaa vaikuttaa siihen, miten ylävartalosi voimasi kehittyy ja rasva palaa kropastasi.

  • KKI
  • Likes
  • Opetus- ja kulttuuriministeriö
  • Sosiaali- ja terveysministeriö
  • Liikenne- ja viestintäministeriö
  • Ympäristöministeriö
  • Työ- ja elinkeinoministeriö
  • Metsähallitus